Доколку уредот е неисправен и треба да се сервисира, ве молиме да ја проверите документацијата од овластениот сервисен центар кој е вклучен со вашиот производ и истовремено, постапете во согласност со инструкциите на овластениот сервисер.
Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.
Ако порачаниот производ е неисправен, и не одговара на описот на страницата, или едноставно, не ги исполнил очекувањата на клиентот, можете во рок од една недела од добивањето на артиклот да направите замена или враќање на производот. Во овој случај треба да се земе во предвид дека уредот треба да биде во оргинално пакување. По истекот на една недела, клиентот треба да ги следи инструкциите кои се зададени во гаранцијата.
Доколку имате било какви прашања или ви се потребни појаснувања контактирајте не на телефонскиот број 02 322 30 80 или испратете еmail на support@niko.com.mk